3 powody, dla których powinieneś mieć wizytówki

Kategoria: Wizytówki

wydruk wizytówki drukarnia

Kiedyś posiadanie wizytówek były zarezerwowane tylko dla wysoko urodzonych czy prezesów ogromnych firm. Dziś stały się nieodłącznym elementem nawiązywania kontaktów, nie tylko biznesowych. Każdy, kto chce zbudować sieć kontaktów, pozyskać nowych klientów lub po prostu wypromować swoją firmę musi zaopatrzyć się w dobrze zaprojektowanie i wydrukowanie wizytówek. Dlaczego powinieneś zainwestować w profesjonalne wizytówki?

1. To tańsze niż myślisz

Korzyści z nawiązanych relacji czy utrwalenia wizerunku Twojej osoby lub firmy swoją wartością znacznie przewyższają koszt wyprodukowania jednej małej wizytówki. Wykorzystanie nawet najdroższych, najwyższych jakościowo materiałów, zastosowanie wielu różnych kolorów oraz finezyjnych tekstur nie powinno wygenerować ogromnych kosztów. Specjaliści twierdzą, że dobrze przygotowana wizytówka wzbudza zaufanie u klienta i buduje u niego poczucie rzetelności oraz wiarygodności. Inwestycja w profesjonalny projekt i wydruk wizytówkek sprawi, że Twoja firma wyróżni się na tle innych, a sama wizytówka nie trafi do pierwszego napotkanego śmietnika.

2. Wyróżnisz się jako profesjonalista

Projekt niewłaściwie opracowanych wizytówek od razu rzuci się Twojemu klientowi w oczy. Dlatego też nie warto stawiać na tanie i amatorskie rozwiązania. Współpraca z profesjonalnym grafikiem na pewno zaowocuje sukcesem. Wspólnie omówcie Wasze wizje i wybierzcie projekt, który w pełni oddaje misję, wizję i wizerunek Twojej osoby czy firmy. Każda branża jest inna, dlatego wizytówka powinna idealnie wpisywać się w charakter biznesu, zarówno estetycznie, jak i merytorycznie. Na profesjonalnej wizytówce nie może zabraknąć informacji, takich jak imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, numer telefonu, e-mail, logotyp, strona www. Dodatkowo można także umieścić odnośniki do profili w mediach społecznościowych czy slogan promujący Twoją markę. Bardzo ważne jest, by nie przesadzić ze zbędnymi ozdobnikami – zachować umiar i minimalizm, dzięki któremu wszystkie dane będą przejrzyste i czytelne.

3. Nawiążesz kontakty

Osoba, którą obdarujemy naszą profesjonalną wizytówką poczuje się wyróżniona i, jeśli wizytówka spełnia powyższe zasady, z pewnością ją zachowa. Moment wręczania wizytówki stanowi wyraz szacunku oraz indywidualne zaproszenie i zachęcenie do skorzystania z usług naszej firmy, dlatego już wtedy możemy nawiązać trwałą współpracę z potencjalnym klientem. Wizytówki przydadzą się zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i podczas konferencji czy targów. Warto dzielić się swoimi wizytówkami z innymi uczestnikami tego typu spotkań, ponieważ istnieje szansa, że jeśli nie są oni bezpośrednio zainteresowani nasza działalnością, to przekażą nasz bilet wizytowy dalej, swoim współpracownikom, rodzinie czy znajomym, którzy zachęceni estetyczną stroną wizytówki nawiążą z nami kontakt.

Teraz już wiesz dlaczego profesjonalna wizytówka jest tak ważna. Najważniejsze to sprawić, by wizytówka była czytelna, przejrzysta, a jednocześnie przyciągała wzrok i zachwycała swoim designem. Co ważne, zawsze miej ze sobą kilka sztuk wizytówek. Nie znasz dnia ani godziny, kiedy spotkasz kogoś, z kim możesz rozpocząć owocną współpracę.