Przepis na dobry folder reklamowy

folder

Dobrze zaprojektowany i profesjonalnie wydrukowany folder reklamowy daje możliwość zaprezentowania oferty firmy w atrakcyjnej formie. W odróżnieniu od ulotki, w której ze względu na niewielką objętość musimy zawszeć tylko podstawowe informacje, folder jest drukiem bardziej obszernym i złożonym. Można go wręczać przy różnych okazjach – nie tylko na spotkania biznesowych z klientami, ale też na różnego rodzaju targach, konferencjach i w innych miejscach, gdzie można spotkać osoby zainteresowane naszą ofertą.

O czym należy pamiętać przy tworzeniu folderu?

  • stwórz angażującą opowieść o firmie i koniecznie pamiętaj o emocjach, bo to one najbardziej anagażują
  • postaw na ciekawą treść – dobry content zawsze ma znaczenie i zawsze wzbudza zainteresowanie
  • zamieść te informacje, które mogą być ważne z punktu widzenia klienta
  • zwróć uwagę na takie szczegóły jak wybór czcionek i kolorów, wygląd logo oraz inne elementy identyfikacji wizualnej widoczne na folderze
  • zadbaj o atrakcyjną wizualnie prezentację – czytelność tekstu, ciekawe zdjęcia, przemyślaną grafikę
  • pamiętaj o wyraźnie podkreślonych danych kontaktowych – nazwie formy, adresie e-mail, nr telefonu
  • nie zapomnij o profesjonalnym wydruku przygotowanych materiałów, wyborze odpowiedniej gramatury papieru, formatu wydruku i uszlachetnień  – w końcu chodzi o wizerunek firmy, a na nim nie warto oszczędzać.