Lojalność zawsze w cenie – karty stałego klienta

karta stałego klienta

Każdy, kto prowadzi firmę, sklep czy punkt usługowy wie, jak cenny może być lojalny klient. Taki klient nie tylko często do nas wraca, ale też chętnie poleci nasze produkty czy usługi swoim przyjaciołom, rodzinie czy znajomym.

Ale jak przywiązać do siebie klienta i zapewnić sobie jego lojalność? Sposobów na to jest wiele. Poza dobrą reklamą czy konkurencyjnymi cenami, dodatkową pomocą mogą być karty stałego klienta. Taka karta powinna wyróżniać się ciekawym projektem i najwyższą jakością wykonania, gdyż jest istotną częścią identyfikacji wizualnej firmy.

Za sprawą rozwoju technologii drukarskich, druk tego typu kart jest dziś łatwy i tani. Jako że karty są wizytówką firmy, warto zwrócić uwagę na jakość oferowanych wydruków. Do wyboru są różne rodzaje kart – mogą to być na przykład karty plastikowe, które na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo jak karty płatnicze. Zamawiający sam decyduje, jak będą wyglądać jego karty, korzystając z narzędzia projektowego online. Dzięki temu ma gwarancję, że finalne produkty będą zgodne z jego oczekiwaniami. Karty plastikowe mogą pełnić funkcję kart lojalnościowych, rabatowych, klubowych. Ciekawą opcją jest druk kart spersonalizowanych, na których znaleźć się może zdjęcie klienta, kod kreskowy czy numer. Tani druk offsetowy pozwala zamówić większą ilość kart bez konieczności ponoszenia dużych kosztów. Z kart stałego klienta chętnie korzystają supermarkety, drogerie, centra handlowe, biura podróży, a nawet kina czy księgarnie.

Trudno przecenić znaczenie kart lojalnościowych w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zarazem zwiększaniu jej zysku. Zyskują również Klienci, którzy dzięki kartom mogą na przykład zbierać punkty, wymieniane później na określone prezenty bądź rabaty. Wszyscy lubią dostawać podarunki, dlatego tego rodzaju programy cieszą się tak dużą popularnością. Dodatkowo, jeśli klient dostanie spersonalizowaną kartę, będzie czuł, że jest dla firmy ważny i wyjątkowy. Poczuje się zobowiązany – i tym chętniej skorzysta jeszcze raz z jej usług bądź zakupi oferowane przez nią produkty. Tym sposobem wszyscy będą zadowoleni!