Firmowe kalendarze – jakie powinny być?

Kategoria: Kalendarze

firmowe kalendarze

Kalendarz może okazać się dobrym prezentem dla Twojego klienta. Jak stworzyć atrakcyjny wizualnie kalendarz, który będzie cieszył oko przez cały rok? Jakie formy kalendarzy są dostępne na rynku? Już zdradzamy.

Poruszając temat estetycznego i wizualnie atrakcyjnego kalendarza główną rolą tego zagadnienia będzie pełnił po pierwsze projekt, po drugie zdjęcia. Połączenie tych dwóch elementów buduje wizualny odbiór kalendarza.

Zdjęcia
Podstawową zasadą jest to, by były one w wysokiej jakości. Ponadto dobrze, jeśli zdjęcia są adekwatne do miesiąca jakie reprezentują. Np. polana usłana kwiatami nie może być umieszczona pod miesiącem lutym. Takie zabiegi wprowadzają chaos oraz fałszywy odbiór. Dobrym pomysłem jest umieścić w kalendarzu swoje zdjęcia (swojej firmy, pracowników, przedmiotów, które produkuje nasza firma). Jednak pamiętajmy o tym, żeby w takich wypadkach również nie działać na własną rękę i zatrudnić do tego profesjonalistę.

Projekt
Projekt kalendarza najlepiej skonsultować z grafikiem, który zadba o wszystkie o szczegóły lub od razu z drukarnią, która podpowie nam i doradzi jak odpowiednio zmodyfikować wybrane przez nas pliki.

Forma
Tutaj nieco więcej powiemy o tym jakie formy kalendarza są dostępne na rynku, a jest ich naprawdę wiele, dlatego wybraliśmy te najpopularniejsze. Pierwsza forma to klasyczny, prosty, plakatowy kalendarz jednostronny. Taki kalendarz ze względu na swój prosty styl może ulegać licznym modyfikacjom: możemy wybrać format, dodatkowe uszlachetnienia, wzory, kolory i tym podobne rzeczy.

Kolejnymi formami kalendarza są kalendarze trójdzielne i jednodzielne. Różnią się między sobą tym, że jednodzielne mieszczą w sobie jeden miesiąc, a trójdzielne trzy. Oczywiście i tutaj możemy wybrać sobie swoje zdjęcie i samemu zaprojektować tak zwaną główkę.

Bardzo ciekawymi kalendarzami są także kalendarze listkowe. Ich niewielki wymiar 8×5 cm. sprawia, że są praktycznym rodzajem reklamy. Ten przydatny i wygodny kalendarzyk z Twoim logo może towarzyszyć klientom przez cały rok.

Ostatnią formą kalendarza są kalendarze książkowe, które mogą mieć zaprojektowaną przez Ciebie oprawę. Takie kalendarze mają terminarz dzienny oraz wygodną formę książkową.

Kalendarze firmowe to ciekawa forma reklamy całorocznej. Praktyczne formaty kalendarzy i ich duży wybór sprawia, że każdy znajdzie odpowiednią dla siebie formę. Dodatkowo, możliwości drukarskie umożliwiają indywidualnie zaprojektowanie kalendarza, który będzie cieszył oko klientów i nasze przez cały następny rok.