Nie od dziś wiadomo, że prawdziwą sztuką nie jest zyskać przychylność nowego klienta, ale zatrzymać go przy sobie i sprawić, by chętnie do nas powracał: kupował nasze produkty czy korzystał z naszych usług. Dlatego tak ważna jest lojalność stałych klientów. Zbudować możemy ją przez różnego rodzaju programy lojalnościowe, bony podarunkowe, promocje lub po prostu miłe podejście i najwyższą jakość świadczonych usług czy oferowanych produktów.
Zyskuj dzięki kartom i bonom
Karty klubowe czy bony podarunkowe stanowią świetny przykład budowania lojalności wobec naszej firmy. Te pierwsze sprawiają, że korzystanie z usług naszej firmy jest po prostu opłacalne: zbieramy różnego rodzaju punkty, które możemy wymienić na nagrody lub zyskujemy określone rabaty. Bon podarunkowy może być wykorzystany między innymi jako nagrodzenie takiego stałego klienta lub jako usługa czy zakup, które klient może z góry opłacić i obdarować nimi określoną przez siebie osobę. Taki podarunek stanowi dla naszej firmy idealną okazję do pozyskania nowego, potencjalnie stałego klienta, dlatego obsługa takiej osoby powinna być na jak najwyższym poziomie. Nasze starania mogą się opłacić, a nasze obroty – znacząco wzrosnąć.
Wykorzystaj moc bonu podarunkowego i wyprzedź konkurencję!
Bony podarunkowe najlepiej sprawdzają się w okresie różnego rodzaju świąt, takich jak Dzień Matki, Dzień Ojca, Dzień Dziecka, Dzień Babci, Dzień Dziadka, czy w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Walentynek czy Dnia Kobiet. Są to chwile, kiedy wielu z nas zastanawia się nad wyjątkowym prezentem dla drugiej połówki, członka rodziny czy przyjaciela. Czasem trudno o dobry, oryginalny pomysł, dlatego nasza firma powinna wykorzystać tę szansę i opracować specjalną ofertę na ten czas. Może to być pewien określony rabat na zakupy w sklepie odzieżowym, drugi masaż gratis w przypadku salonu kosmetycznego, czy promocyjna cena zakupu narzędzi w sklepie budowlanym. Możliwości jest na prawdę mnóstwo i warto wyprzedzić konkurencję w tym obszarze, by nasza firma zyskała jak najwięcej.
Ogromną zaletą takich bonów podarunkowych jest także to, że są one wielofunkcyjne. Nie są tylko darmową usługa czy produktem, kryjącym się za nim, ale stanowią także ciekawą wizytówkę oraz produkt reklamowy. To, co umieścimy na bonie podarunkowym wpłynie na jego funkcjonalność. Dlatego konieczne jest umieszczenie na projekcie wszelkiego rodzaju danych teleadresowych: nazwa firmy, adres, numer kontaktowy, adres e-mail, strona internetowa czy odnośniki do portali społecznościowych. Wszelkiego rodzaju elementy graficzne, takie jak logotyp naszej firmy, zdjęcia, ikony czy grafiki będą stanowiły wyróżnik gotowego bonu podarunkowego. Dobrze jest dobrać je tak, by przyciągały wzrok i rozbudzały ciekawość. Należy jednak pamiętać, by nie przesadzić z ilością barw czy różnorodną stylistyką liternictwa.