Dbałość o swoich klientów przejawia się na różnorodne sposoby. Wiele firm tworzy programy lojalnościowe czy opracowuje dla swoich stałych klientów atrakcyjne oferty specjalne. Nie można także zapominać o komunikacji okazjonalnej, czyli przesyłaniu swoim klientom życzeń z okazji Świąt Bożego Narodzenia czy Wielkiejnocy.
Kartki świąteczne dla Twoich klientów mogą zostać wykorzystane na kilka sposobów. Jednym z nich jest rozsyłanie ich za pomocą poczty tradycyjnej. Można także wręczać je przy okazji składania zamówienia w sklepie internetowym czy po prostu dołączać do zakupów stacjonarnych. Nie zaszkodzi także urozmaicić takiej kartki świątecznej dodatkowym rabatem na kolejne zakupy czy voucherem na darmową wybraną usługę. Możliwości jest mnóstwo! Uhonorowanie kontrahenta czy klienta takim drobnym upominkiem sprawi, że z pewnością doceni nasz gest i jeszcze lepiej będzie myślał o danej firmie.
Choć obecnie większość działań komunikacyjnych przenosi się do internetu, a tradycyjna poczta powoli zamiera, nie warto z niej całkowicie rezygnować. Wydrukowanie przesłanej za pośrednictwem poczty e-mail kartki raczej się nie zdarza, zaś jej papierowa, fizyczna wersja może zostać umieszczona na biurku czy chociażby w poczekalni Twojego kontrahenta. To dobry sposób, by przy okazji wypromować swoją firmę.
Warto z nich korzystać, by skrócić dystans pomiędzy marką a klientem, także tym biznesowym, zaangażować go w komunikację, przypomnieć o swoim istnieniu i zaznaczyć swoją obecność na rynku. Pełna personalizacja projektu zapewnia przedsiębiorcom i przedstawicielom firm na stworzenie projektu dopasowanego na miarę swoich potrzeb. Umieszczenie logotypu i kolorów brandowych marki na kartce świątecznej pozytywnie wpłynie na świadomość marki. Nasi graficy przygotują indywidualny projekt, z uwzględnieniem wszystkich wytycznych i CI dane marki, by identyfikacja materiału z nadawcą była niemal natychmiastowa. Estetyczny projekt w dobrym guście pozwoli Ci wyróżnić się z tłumu kiczowatych kartek świątecznych, które zalewają rynek. Przy projektowaniu kartki świątecznej ograniczać może tylko wyobraźnia. Wystarczy zdecydować się na minimalistyczny projekt w kolorach charakterystycznych dla firmy, by wyróżnić się wśród konkurencji i być postrzeganym jako firma nowoczesna. Można także zrealizować projekt w zgodzie z tradycją: w odcieniach czerwieni, złota, czy granatu i srebra. Wszystko zależy od osobistych preferencji i gustu.