Czas pomyśleć o kalendarzu!

Kategoria: Kalendarze

firmowy kalendarz

Rok 2016 nieubłaganie zbliża się do końca. Już za niecałe trzy miesiące z przytupem przywitamy 2017. To już ostatni dzwonek, by przygotować sobie… kalendarz! I nie chodzi tylko o ten kieszonkowy czy ten do powieszenia na domowej ścianie. Mowa tu także o kalendarzu firmowym w dowolnej formie.

Po co kalendarz?

Firmowy kalendarz nie będzie służył tylko jej pracownikom. Oczywiście to niezawodne narzędzie do organizacji czasu i planowania wydarzeń, jednak z pewnością przyda się także jako gadżet reklamowy. Sposobów jego wykorzystania jest mnóstwo – może być dołączany do każdego zamówienia, może być także nagroda w konkursie (np. na Facebooku) czy też może stać się formą wynagradzania stałych klientów. Koszty produkcji firmowego kalendarza z indywidualnie opracowanym projektem wcale nie muszą być wysokie. Wszystko zależy od pożądanej formy kalendarza: czy ma on być naścienny(plakatowy, trójdzielny itp), nabiurkowy, a może książkowy?

Jaki powinien być dobry kalendarz?

Nasi klienci bardzo często pytają nas, jaki powinien być dobry kalendarz – odpowiedź jest prosta. Powinien on być przede wszystkim funkcjonalny i cieszący oko. Musi być zaprojektowany tak, by był estetyczny, ale i atrakcyjny – ciekawe zdjęcia lub fajne grafiki to absolutny mus! Dzięki dobremu zaprojektowaniu będzie funkcjonalny, czyli po prostu praktyczny. Połączenie powyższych dwóch zalet z pewnością przyczyni się do tego, że osoby, które zostaną obdarowane takim kalendarzem, z miłą chęcią umieszczą go na swojej ścianie w biurze czy w domu.

Jakich błędów nie popełniać przy projektowaniu kalendarza?

Przede wszystkim nie należy przesadzić – czy to z kolorystyką, wzornictwem, czy też z ilością napisów. Praktyczny kalendarz powinien być odpowiednio zbalansowany i stonowany, by nie popadać w kicz. Jeśli chodzi o sam projekt, to należy pamiętać, by zapewnić grafiki najwyższej jakości, by uniknąć tzw. “rozpikselowania” lub innego zniekształcenia grafiki. Należy także pamiętać, by ważne elementy, takie jak logotypy nie znajdowały się na samym brzegu projektowanego arkusza.
Wykorzystaj potencjał kalendarza firmowego – zwiększ efektywność Twojego zespołu oraz uhonoruj swoich klientów w wyjątkowy sposób!