Roll-up to w dzisiejszym świecie podstawowe narzędzie marketingowe. Dzięki tej konstrukcji reklama Twojej firmy może być wszędzie tam, gdzie Ty i Twoi pracownicy. Na co należy zwrócić uwagę i o czym należy pamiętać, chcąc stworzyć swój własny roll-up? Przedstawiamy 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o roll-up’ie.
1. Podstawy
Rollup to inaczej stojak na reklamę, który składa się ze stelaża oraz grafiki na nim umieszczonej. Prosty montaż i demontaż sprawiają, że roll-upy są łatwe do transportu, dlatego są częstym towarzyszem podczas konferencji, warsztatów, spotkań biznesowych czy wszelkiego rodzaju targów, w których uczestniczy Twoja firma.
2. Dlaczego warto?
Musisz wiedzieć, że roll-up’y są niezwykle efektowną formą reklamy. Dzieje się tak ponieważ bardzo szybko przyciągają uwagę zgromadzonych klientów. Roll-up sprawdza się świetnie, wszędzie tam, gdzie mamy bezpośredni kontakt z klientem. Jest doskonałym narzędziem, które wspomaga przekaz wizualny – czyli ten najszybciej oddziaływujący. A dzięki zachęcającej grafice treści zostają łatwością zostają zapamiętane.
3. Grafika i treści
Podstawowymi zasadami przy tworzeniu grafiki do roll-up’u jest to, że powinna zawierać tylko najistotniejsze informacje. Ogranicz się do umieszczenia na grafice logo swojej firmy, hasła reklamowego oraz danych kontaktowych. Działaj również zgodnie z zasadą, która mówi o tym, aby wszystkie najważniejsze treści znajdowały się na wysokości oczu. Pamiętaj, że grafika musi być elegancka i reprezentatywna dla Twojej firmy. Dlatego zadbaj o jak największą rozdzielczość pliku (co najmniej 300 dpi).
4. Aspekt techniczny
Roll-up’y najczęściej wykonywane są z aluminium. Można również spotkać takie, które wykonane są z metalu. Te jednak wykorzystywane są do wystawiania na zewnątrz budynków. Największą popularnością cieszą się roll-up’y wykonane z lekkiego aluminium. Oprócz stelaża, na roll-up składa się także kaseta z mechanizmem umożliwiającym rozsuwanie i zasuwanie grafiki jaką stworzymy.
5. Gdzie zamawiać?
Roll-up’y zamawia się w drukarni. Szeroki wybór roll-up’ów znajdziesz na naszej stronie DrukarniaKolumb.pl. Przy zamówieniu podajemy format, kolorystykę oraz papier, na którym chcemy umieścić grafikę. Jeśli jednak mamy jakiekolwiek pytania związane z wyborem technicznych aspektów roll-up’a skontaktujmy się z personelem drukarni – tam uzyskamy profesjonalną i należytą pomoc.
Roll-upy to niewątpliwie lekki, łatwy w obsłudze i elegancki system prezentacji. Dzięki niemu Twoja firma zostanie zauważona i będzie odbierana profesjonalnie.