Wielu z nas ma dziś swoje profile na znanych portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy LinkedIn. Kiedy jednak poznajemy kogoś w niewirtualnym świecie, taka forma autoprezentacji jest niewystarczająca. Wtedy zawsze warto mieć przy sobie wizytówkę, którą można wręczyć nowym znajomym, klientom czy partnerom biznesowym.
Jaka jest idealna wizytówka? Niełatwo odpowiedzieć na to pytanie, bowiem z jednej strony wizytówka powinna pasować do naszej branży oraz wykonywanego zawodu, a z drugiej – powinna się wyróżniać oryginalnym projektem i kreatywnością.
Nie brakuje dziś pomysłów na niestandardowe wizytówki. Są wśród nich m.in.:
- wizytówki z plastiku, metalu czy drewna (!),
- wizytówki z kodami QR,
- wizytówki składane (np. w postaci kostki czy miniaturowego samolotu),
- wizytówki okrągłe, trójkątne, w kształcie karty tarota, biletu, banknotu, klucza… i tysięcy innych formatów do wyboru.
Do tego druk wizytówek jest dziś tani i łatwy jak nigdy dotąd. Na wizytówce umieścić można nie tylko imię i nazwisko, ale też nazwę i logo firmy, krótkie hasło reklamowe, adres profilu na portalu społecznościowym czy zabawną grafikę. Jedyną granicą jest nasza wyobraźnia!