Dobrze zaprojektowany i profesjonalnie wydrukowany folder reklamowy daje możliwość zaprezentowania oferty firmy w atrakcyjnej formie. W odróżnieniu od ulotki, w której ze względu na niewielką objętość musimy zawszeć tylko podstawowe informacje, folder jest drukiem bardziej obszernym i złożonym. Można go wręczać przy różnych okazjach – nie tylko na spotkania biznesowych z klientami, ale też na różnego rodzaju targach, konferencjach i w innych miejscach, gdzie można spotkać osoby zainteresowane naszą ofertą.
O czym należy pamiętać przy tworzeniu folderu?
- stwórz angażującą opowieść o firmie i koniecznie pamiętaj o emocjach, bo to one najbardziej anagażują
- postaw na ciekawą treść – dobry content zawsze ma znaczenie i zawsze wzbudza zainteresowanie
- zamieść te informacje, które mogą być ważne z punktu widzenia klienta
- zwróć uwagę na takie szczegóły jak wybór czcionek i kolorów, wygląd logo oraz inne elementy identyfikacji wizualnej widoczne na folderze
- zadbaj o atrakcyjną wizualnie prezentację – czytelność tekstu, ciekawe zdjęcia, przemyślaną grafikę
- pamiętaj o wyraźnie podkreślonych danych kontaktowych – nazwie formy, adresie e-mail, nr telefonu
- nie zapomnij o profesjonalnym wydruku przygotowanych materiałów, wyborze odpowiedniej gramatury papieru, formatu wydruku i uszlachetnień – w końcu chodzi o wizerunek firmy, a na nim nie warto oszczędzać.